Subject: FW: Paide jalgpalli sisehalli leping
From: "Kaarel Nestor" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Dec 2023 10:40:36 +0200

Tere!

Palun registreerida ja lisada/siduda siia:
https://delta.kul.sise/dhs/n/document/0ad61eb8-fbe7-4b48-bd6e-d80d54ad4c35

Tervitades

Kaarel

From: Peter Luuk <[email-masked]>
Sent: Monday, December 18, 2023 9:52 AM
To: Kaarel Nestor <[email-masked]>
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Olles valgustuse küsimust asjaosalistega uuesti arutanud, otsustasime üles
pandud hanke tingimustes jääda DALI süsteemi juurde.

Kaunist jõuluaega soovides

Peter Luuk

Linnaarhitekt

Paide Linnavalitsus

Tel 383 8632

From: Kaarel Nestor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 11, 2023 3:30 PM
To: Peter Luuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Teet Ilves <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Margus Klaan
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tõnu Sirel
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Suhtlesime EJLi ja EJL oma partneriga, kes andis sellise hinnangu:

„Kui me räägime valgustite dimmimise funktsionaalsusest, siis ma ei tea
hetkel ühtegi mõistlikku alternatiivi.

Kui väljak on max 500 lux, siis DALI puhul selle treeningute tarbeks 200
lux peale maha dimmimine on ülilihtne. Samuti on võimalik aastate pärast
kasutusvajaduse muutumise korral (nt ringigrupeerimine või lux taseme
muutmine) DALI valgustite ümbergrupeerimine arvuti teel programmeerimine
(füüsilisi elektrilisi ümberühendusi kohapeal tegema ei pea).“

Kas teil on muidu juba alternatiivne lahendus olemas?

Tervitades

Kaarel

From: Peter Luuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 8, 2023 2:49 PM
To: Kaarel Nestor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Tänan teavitamast! Täiesti mõistetav ja jääme vastust ootama!

Tervitades

Peter Luuk

Linnaarhitekt

Paide Linnavalitsus

Tel 383 8632

From: Kaarel Nestor < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, December 8, 2023 2:47 PM
To: Peter Luuk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Vabandust, et te ametliku taotluse vastus on veidi viibinud. Plaanime
siiski teie välja pakutud sõnastust veidi muuta, et keegi (soovitavalt
Eesti Jalgpalli Liit) oleks valmis kinnitama, et üks või teine
alternatiivne lahendus on sobiv, kuna meil puudub majas vastav ekspertiis.
Loodan siiski, et saame järgmisel nädalal lepingumuudatuse ringile panna
ning veel enne jõule lepingu muudatuse tehtud.

Tervitades

Kaarel

From: Peter Luuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 21, 2023 9:55 AM
To: Kaarel Nestor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Täname vastuse eest. Anname lähipäevil teada lepingu lisa muutmise soovi
osas.

Tervitades

Peter

From: Kaarel Nestor < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, November 20, 2023 2:25 PM
To: Peter Luuk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Tänud info eest!

Arutasime teie soovi lepingu tingimuste muutmiseks.

Võimaldame teil valgustussüsteemi muuta, kui see on teie jätkuv soov,
vormistame selles osas vajadusel ka lepingu lisa.

Samas ei ole meil võimalik aktsepteerida väljaku mõõtmete muutmist.
Esiteks, kuna peame võrdse kohtlemise printsiibi põhimõttest lähtuma, siis
peame kõiki selliseid muudatusi välja pakkuma ka teistele, kes halle
rajavad, mis tähendab, et võime saada terve rea alamõõduliste väljakutega
halle, mis ei ole selle toetuse eesmärgiga kooskõlas. Teiseks, need,
kellele määrati toetus teiega samaaegselt, kuid kes taolist
soodustingimust ei saa, jäävad paratamatult ebavõrdsesse olukorda.
Valgustuse osas leiame, et ebavõrdne olukord on väheoluline, kuid väljaku
mõõtmete osas sellist järeldust teha ei saa. Valgustuse osas on sama
eesmärgi (väljaku eriosade valgustuse) saavutamine võimalik ka muudmoodi
kui DALI tehnoloogiat kasutades, samas kui väljaku suuruse osas on tegu
juba väga olulise tingimuste/nõuete erinevusega.

Lisaks toome välja, et Paide on saanud riigilt niigi suurema toetuse
(kokku 2,5 miljonit eurot) kui teised halle rajavad omavalitsused
(1,5-2,25 miljonit eurot).

Tervitades

Kaarel

From: Peter Luuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 15, 2023 5:00 PM
To: Kaarel Nestor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Edastan meie hinnangulised kalkulatsioonid jalgpallihalli odavnemise osas,
kui mahte vähendada. Kalkulatsioonid leitavad exceli tabelis.

Tervitades

Peter Luuk

Linnaarhitekt

Paide Linnavalitsus

Tel 383 8632

  _____

From: Kaarel Nestor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 13, 2023 10:25 AM
To: Peter Luuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Paide jalgpalli sisehalli leping

Tere!

Annan teada, et oleme eelmisest nädalast saati antud teemat arutanud, kuid
erinevate lähetuste tõttu ei ole veel kindla otsuseni jõudnud.

Kas te olete ka teinud kalkulatsioone, mis võiks olla potentsiaalselt
kokku hoitav summa? Seda nii valgustuse süsteemi kui ka hallimõõtemete
osas (paluksin eraldi).

Tervitades

Kaarel

From: Peter Luuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 6, 2023 10:28 AM
To: Kaarel Nestor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Paide jalgpalli sisehalli leping
Importance: High

Tere!

Paide Linnavalitsus korraldas hanke jalgpallihalli rajamiseks Paide linna,
kuid esitatud hinnapakkumised ületasid oluliselt eeldavat maksumust.
Sellest lähtuvalt soovime täpsustada hanketingimusi et korraldada uus
hange. Tekkinud on mõtted, mis eeldaksid Kultuuriministeeriumi ja Paide
Linnavalitsuse vahelise lepingu (RIIGIEELARVELISE TOETUSE KASUTAMISE

LEPING nr 7-17/4721-2) tingimuste muutmist. Lisan alla punktid, mida
lepingus muuta soovime, et uus hange korraldada. Oleme antud muudatuste
osas läbi rääkinud ka Eesti Jalgpalli Liidu peadirektori Tõnu Sireliga
(+372 627 9960,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]).

Lepingu lisa punkti 1.1 alusel peab väljaku mänguala pikkus olema 100
meetrit. Hanke jooksul esitatud pakkumused osutusid meie jaoks liiga
kalliks. Koostöös Jalgpalli liiduga leidsime, et 95 meetri pikkune väljak
tagab samuti kvaliteetsed treeningutingimused ja täidab eesmärki. Tegemist
on statsionaarse treeninghalliga, kus pole mõeldud ametlikke mänge pidada.
Statsionaarse halli puhul on hoonet tulevikus võimalik pikemaks ehitada
ilma, et olemasolevat kandvat konstruktsiooni oluliselt muutma peaks;

Muudatus ettepanek punkti 1.1 osas Toetatava jalgpallihalli väljaku
mänguala peab olema 68x105m, millele lisanduvad nõutavad turvaalad.
Pneumohalli puhul peab väljaku küljejoone ja halli vundamendi vahel olema
vähemalt 3 meetrine ning väljaku otsajoone ja halli vundamendi vahel
vähemalt 4 meetrine kunstmuruga kaetud turvaala. Statsionaarse halli puhul
peab väljaku küljejoone ja seinakonstruktsiooni vahel olema vähemalt 4
meetrine ning väljaku otsejoone ja halli seinakonstruktsiooni vahel
vähemalt 6 meetrine kunstmuruga kaetud turvaala. Kui halli planeeritakse
jooksuradasid, siis kunstmuruga kaetud turvaalad peaksid olema küljejoone
taga vähemalt 1 meetrised ja otsajoone taga vähemalt 3 meetrised.
Projekteeritaval maa-alal ruumi puuduse tõttu või muul objektiivsetel
põhjustel peab toetatava väljaku mänguala olema minimaalselt 64x95m.

Lepingu lisa punkti 3.5 alusel on määratud, et LED-valgustussüsteem peab
olema juhitav DALI tehnoloogiaga. DALI tehnoloogia pole tänastes
tingimustes kõige mõistlikum. Soovime paigaldada valgustussüsteemi, mille
valgustihedust on võimalik ümber lülitada astmeliselt ning vähemalt ühe
astmega oleks tagatud ka 500 luksi valgustihedus.

Muudatus ettepanek punkti 3.5 osas LED-valgustussüsteem, mille
valgustihedust on võimalik muuta astmeliselt ning tagatud on valgustihedus
vähemalt 500 luksi.

Kiiret tagasisidet oodates,

Tervitades

Peter Luuk

Linnaarhitekt

Paide Linnavalitsus

Tel 383 8632

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.